Bortlodning 2021

Bortlodningsaften i Kunst- og Kulturforeningen Rigshospitalet
fredag den 19. november 2021 kl. 16.30

Så er det endelig muligt at afholde en rigtig bortlodning. Bestyrelsen glæder sig til at vise jer den kunst vi har indkøbt og der er i år flere gevinster.

Lodtrækningen foregår i Auditorie 1 og bliver forhåbentlig en sjov og hyggelig eftermiddag både for medlemmer, der er så heldige at vinde og for dem, der sparer held sammen til næste år.

Der er i år 64 gevinster. Når der er 10 gevinster tilbage – eller når medlemmerne begynder at frafalde – fortsætter lodtrækningen, men kun blandt de fremmødte medlemmer og man mister ikke lodder til næste år.

Deltager du kun i selve bortlodningen skal du ikke tilmelde dig, men møder blot op i auditoriet. Er du forhindret i at deltage i bortlodningen, skal du være opmærksom på bortlodningsreglerne og huske at aflevere en fuldmagt til en kollega eller til bestyrelsen. Bortlodningsreglerne ligger på hjemmesiden.

Gevinsterne er udstillet fra 26. oktober 2021 til bortlodningsdagen 19. november 2021 i montrerne i forhallen og i montrerne ved opgangen til kantinen.

Middagen efter bortlodningen i år foregår i personalekantinen for de medlemmer, som har tilmeldt sig middagen (se vedlagte program med information om tilmelding og betaling).

Efter middagen er der lodtrækning af den lukkede kasse og ringspil, hvor man kan vinde mindre kunstværker, keramik m.m. eller måske champagne. Du er velkommen til at tage en ledsager med til denne festlige aften på RH.

Deltagelse i middagen kræver forudgående tilmelding og betaling.

Indbydelse og billedkatalog i farver ligger på foreningens hjemmeside, www.kunstforeningen-rh-dk , fra 27. november 2021 og kan også afhentes i biblioteket i forhallen. Vi har kun et begrænset antal ekstra kopier.

På vegne af bestyrelsen
Inger Madsen