Du er her: Hjem > Ture > Kommende ture > Intimkoncert med Maria Carmen Koppel

Intimkoncert med Maria Carmen Koppel

17. januar kl. 18.00 - 20.30 i Øregårdssalen Gentofte Hovedbibliotek.
Ahlmanns Alle 6, 2900 Hellerup, god og gratis parkering
Prisen incl. mad og drikke 250 kr.

Tilmelding = betaling og samtidig mail til hannehadberg@gmail.com, mobilpay 30360973 eller på konto i JB  5042-1367215

Der er plads til mange så inviter bare venner og bekendte med. Maria synger først, så er der pause med lidt at spise og drikke, og så slutter Maria af med sang.

Maria Carmen Koppel er en af danmarks førende gospel og soul-divaer. Marie Carmen Koppel har gennem en årrække opbygget et stort og trofast koncert-publikum. Med sin store stemme fylder hun kirker, spillesteder og kulturhuse landet over, med intensitet, nærvær og musikalitet på internationalt niveau.
Marie Carmen Koppel har gennem 22 år udviklet et unikt samarbejde og venskab med pianisten Steen Rasmussen, og det kan både mærkes og høres på Scenen hvor deres musikalske og sjældne sammenspil helt enestående flettes sammen med en hyggelig og humoristisk omgangstone og kontakt til publikum.
Marie Carmen Koppels repertoire spænder over hendes egne meget personlige sange fra det seneste meget roste album “Through the rain”, til nye og gamle gospel og soul sange.

Maria Carmen Koppel

Øregårdssalen er Gentofte Hovedbiblioteks foredragssal. Rummet er en del af bibliotekets unikke arkitektur, der i 1985 er tegnet af den kendte danske arkitekt Henning Larsen.

Mange hilsner RH kunstforening Inger Madsen og Hanne Hadberg