Du er her: Hjem > Ture > Kommende ture > Kunst salon

Kunst salon

Emanuel Olsens Vej 7, 2000 Frederiksberg

Kort omvisning i salonen 24 september kl. 15.00

Pris gratis, først til mølle, IKKE gæster, de som kommer med får mail.

Tilmelding KUN på hannehadberg@gmail.com

Udstillingen er i et meget stort privat hjem. Det var ikke muligt at få åbnet kun for os. Derfor

ved jeg ikke hvor mange andre besøgende der er ud over os. Normalt lukker udstillingen kl.

16, men vi har fået lov at blive lidt længere.

Vi vil opfordre til at tage mundbind med og bruge det, hvis det bliver nødvendigt.

Kunstsalonen bliver til Emanuel Olsen Salonen, når vi flytter ind hos stylist Katrine Martensen-Larsen og familie, der bor i et af de ikoniske funkis rækkehuse på Emanuel Olsens Vej på Frederiksberg, bygget af arkitekt Hans Dahlerup Berthelsen i 1933.

Værker af 30 samtidskunstnere integreres i familiens stilsikre hjem og offentligheden inviteres indenfor i de private gemakker.

Katrine Martensen-Larsen har firmaet KML Design, hvor hun tilbyder opgaver indenfor boligstyling. Hun skriver for boligmagasiner og har tidligere udgivet interiørbogen "Moods".
August 2020 udgiver Katrine sine nye bog "The Season", hvor læseren inviteres hjem til 12 forskellige kunstnere og ser deres bud på hjemmet i juletiden. Bogen kan opleves og købes på Emanuel Olsen Salonen.

Udstillende kunstnere:

Jeanette Hillig, Helene Blanche, Sofia Tufvasson, Henrik Godsk, Sarah Schönbeck, Kirsten Schröder, Mie Olise, By Artsign, Amanda Betz, Sophie Klerk, Mikkel Ørsted, Inger Odgaard, Josefine Winding, Line Busch, Lis McDonald, Cathrine Raben Davidsen, Borch Editions, Victor Ash, Trine Birgitte Bond, Souvanni Asmussen, Faranak Sohi, Cecilie Hertz, Lotte Maja Bjerre, Kasper Kjeldgaard, Stine Regild, Ditte Ejlerskov, Matilde Duus, Stinne Bo.

Mange hilsner Inger Madsen og Hanne Hadberg, Kunst og Kultur foreningen på RH.