Velkommen

Årets generalforsamling finder sted Onsdag den 28. februar 2024 kl. 16.30 i Galleri Kbh. Øster Søgade 34. Se invitationen her og tilmeld dig til en hyggelig aften i kunstens tegn.

Kunst- og Kulturforeningen Rigshospitalet arrangerer besøg hos kunstnere i deres værksteder, galleribesøg, ture til kunstudstillinger på museer, står for udstillinger på hospitalet, indkøber kunst til den årlige bortlodning, der foregår i november måned, og hvor der efterfølgende er middag med lotteri og ekstra gevinster.

Bliv medlem af Kunst- og Kulturforeningen og få indflydelse på de kunstindkøb der gøres ved arrangementerne og stemmeret ved den årlige generalforsamling, der afholdes i februar måned.

Se folder ang. medlemskab

Medlemskontingentet koster kr. 480.- pr. år og går alene til indkøb af kunst, der bortloddes til medlemmerne. Turene betales særskilt.

Bliv medlem

Kunst- og Kulturforeningens bestyrelse kan kontaktes på foreningens emailadresse:

rh@kunstforeningen-rh.dk