Du er her: Hjem > Ture > Tidligere ture > Malene Landgreen og Klara Kristalova

(Mødetid kl. 15.50)

Pris kr. 60, -

MLogKK_1.jpg...MLogKK_2.jpg

Malene Landgreen har igennem mere end 25 år arbejdet med et særligt rum for kunsten og det maleriske udtryk, og denne udstilling, ”Artistic Reality” viser spændvidden og omfanget af hendes arbejde. I udstillingen leger hun med med maleriets mange udtryk og formater. Maleriets sprænger sin egen ramme og breder sig ud til vægge loft og paneler og udfoldes i installatoriske opsætninger.

Der er samtidig mulighed for at stifte bekendtskab med Kristina Kristalovas eftertænksomme og poetiske univers, en forunderlig drømmeverden af skulpturer, tegninger og scenarier, er undfanget i fantasien og udtrykker psykologiske tilstande eller stemninger, som antyder det absurde, poetiske og humoristiske.

NB!Kl. 17.00 Salon:”Ambitioner og udfordringer i sygehusudsmykninger i dag”

Malene Landgreen deltager i panelet sammen med en kunstner, der er aktuel med en hospitalsudsmykning, en aktør inden for det lægevidenskabelige felt, en kunstfaglig forsker, en kurator og en repræsentant fra sundhedsadministrationen.

Giv mig besked pr. ovenstående mail, hvis du (også her) ønsker at deltage!

Kunstforeningen,
Christine Munch-Petersen